.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارگاه آموزشی درحاشیه المپیاد ورزشی در دانشگاه نوشیروانی بابل
کارگاه آموزشی درحاشیه المپیاد ورزشی در دانشگاه نوشیروانی بابل

رییس انجمن بدمینتون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: همزمان با برگزاری دهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی چهارکارگاه آموزشی دردانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می شود.

"علی اصغرامینیان" درجلسه با اعضای کمیته دهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تصریح کرد: این کارگاه آموزشی برای اولین بار همزمان با مسابقات المپیاد با اهدای گواهی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: آشنایی با مقررات ورزش با حضور سرپرستان، مربیان، داوران و دانشجویان، کارگاه آموزشی اصول تمرین با شرکت مربیان وورزشکاران، کارگاه اصول تغذیه با حضور سرپرستان، مربیان و ورزشکاران و همچنین کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی با شرکت سرپرستان و مربیان در طول مسابقات در دانشگاه صنعتی بابل برگزار می شود.

وی همچنین سرمایه گذاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را در طول مدت زمان یک الی دو ترم در رشته ورزشی بدمینتون را خواستار شد و بیان داشت: این رشته ورزشی که با عث ایجاد نشاط جسمی و روحی در دانشجویان می شود به لحاظ توانمند سازی در حوزه دانشگاهها یک اتفاق خوبی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رشته ورزشی بدمینتون در دانشگاهها هیچ دغدغه ای را برای مسئولین نخواهد داشت؛ خاطرنشان ساخت: حدود 82 درصد پسران و 84 درصد دختران در آموزش و پرورش نارسایی های اندامی دارند که همین گروه به دانشگاهها راه پیدا می کنند .

وی ادامه داد: ورزش درجلوگیری از بروزمشکلات جسمی و روحی به خصوص در دانشجویان به دلیل مشغله کاری و کم تحرکی در ورزش نقشی اساسی دارد .

در ادامه همچنین سرپرست عالی دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشورگفت: رویکرد دولت در دور سوم سفر رییس جمهور فرهنگی است و امکانات و احداث سالن های ورزشی برای دانشجویان در قالب بسته های فرهنگی ارایه شده است.

دکتر"عسکر جانعلی زاده" خاطرنشان ساخت: احداث سالن ها و امکانات ورزشی بسترمناسبی برای تحرک دانشجویان می باشد تا گامی در جهت ورزش های مختلف برداشته شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یادآورشد: تمام نگاه به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی ابتدا فرهنگی است و همه تلاش اعضای کمیته برگزاری المپیاد این است تا روز های خوشی را برای دانشجویان در استان مازندران داشته باشیم.

رییس انجمن ورزش بدمینتون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین به همراه دکتر "جانعلی زاده" رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و اعضای کمیته المپیاد از اماکن اسکان دانشجویان بازدید و ابراز خرسندی کرد.

به گزارش کمیته روابط عمومی و امور رسانه المپیاد، مراسم افتتاح دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در روز سه شنبه راس ساعت 8:30 در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ورزشکاران، سرپرستان، مربیان، داوران و مسئولین برگزاری می شود.




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.